Скачати положення

 

 

Положення
про відкритий Кубок Карпат 2017 року
з парапланерного спорту.

1. Терміни й місце проведення змагання.
1.1. Відкритий Кубок Карпат (надалі Змагання) проводиться з 26 червня по 02 липня 2017 р.
02 липня- резервний день змагань
Змагання проводяться у Міжгірському та Воловецькому районах Закарпатської області.
Місцезнаходження офісу організаторів змагань:с. Пилипець, Міжгірський р-н Закарпатської області. Готель «Шипіт Карпат» (координати по GPS (Lat: 48.66, Lon: 23.29, Alt: 680 m )
1.2. Регламент змагань:
Реєстрастрація учасників
 25 червня 19-00- 22-00
 26 червня 8-00-10-00
Реєстрація проводиться в офісі змагань
 26,06 – 01,07 - залікові тури;
9-45 брифінг, метео, оголошення попередніх результатів
10-00 виїзд на старт
12-00 брифінг на старті
19-00 – 20-00 –зчитування результатів –офіс
26,06 20-00 відкриття змагань
01,07 19-00 закриття змагань
У випадку , коли буде прийняте рішення про продовження змагань 02 липня, відповідно закриття змагань відбудеться 02 липня о 19-00
Мета й завдання.
1.3. Розіграш особистої та командної першості серед спортсменів.
1.4. Популяризація та подальший розвиток парапланерного спорту в Україні.


2. Посадові особи.
2.1. Організатори змагань:
 Федерація парапланеризму України,
 Міжгірська та Воловецька районні адміністрації
 парапланерний клуб «Кумулюс», м. Львів.
 Директор змагань Струк Микола Іванович
Тел. +38 67 2517275
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Офіційні сайти змагань http://paragliding.lviv.ua/
https://airtribune.com/2017-carpathian-cup/

Реєстрація учасників проводиться на офіційних сайтах змагань.
Організаційний комітет:
Директор змагань- Микола Струк
Транспорт - Віталій Кузьмич
Метео - Андрій Чучко
Облік результатів – Гурницький Сергій
Адміністратор змагань - Божена Кузмич


3. Учасники змагання.
- Переможці змагань визначаються у командному та жіночому заліках, у загальному індивідуальному заліку (для всіх класів парапланів), в українському індивідуальному загальному заліку, у заліку спорт-клас (параплани з сертифікацією EN C) , у заліку фан-клас (пара плани з сертифікацією EN A, B)
3.1. До участі у змаганнях в міжнародному відкритому заліку допускаються спортсмени, які мають діючу спортивну ліцензію ФАІ, або сертифікат пілота не нижче рівня ParaPro4, пройшли мандатну комісію та сплатили стартовий внесок.
3.1.1. При реєстрації спортсмен повинен пред'явити:
 паспорт;
 спортивну ліцензію ФАІ або сертифікат пілота не нижче рівня ParaPro4
 медичне страхове свідоцтво (на правах страховки враховується участь у Фонді взаємодопомоги пілотів НЛА України).
3.2. Команда формується не більш, ніж з 4 пілотів, які приймають участь у відкритому міжнародному та українському заліку. У командний залік враховується 3 перших результати за кожний льотний день. Команда формується за одним з двох принципів:
-за територіальним принципом,- в команді може бути не більше одного представника іншої території (осередку),
- за принципом виробника парапланів,- всі члени однієї команди повинні змагатись на парапланах одного виробника.
3.3. Кваліфікаційна комісія має право вибірково направляти учасників для передстартового медогляду.

4. Матеріально-технічне забезпечення..
Розмір стартового внеску становить 80 євро при оплаті стартового внеску до 1 червня 2017 р, .розмір стартового внеску при оплаті після 1 червня 2017 р складає 100 євро.. Оплата може проводитись у гривнях за курсом НБУ на день оплати.
Реквізити для оплати: Приват 24 картковий рахунок 5457 0822 3663 6382
Отримувач Чучко Андрій Борисович

4.1. Організатори змагань забезпечують учасників:
 транспортом для підбору на маршруті;
 доставкою учасників та парапланів на старт;
 медичним забезпеченням;
 рятувальними роботами
 картами місцевості;
 сувенірами з емблемою Змагань;
 комп'ютерним забезпеченням.
4.2. Проїзд до місця змагань, проживання та харчування - за рахунок учасників змагань.

5. Вимоги до парапланів.
5.1. Кожен параплан є одним цілим і не може замінюватися протягом змагань. У випадку ушкодження або втрати, допускається заміна на аналогічний за узгодженням з кваліфікаційною комісією.
5.2. Пілот зобов'язаний мати висотомір і GPS, мобільний телефон та радіостанцію, кабель для підключення до комп’ютера GPS для зчитування траєкторії польоту.
5.3. Вага спорядження, включаючи параплан і баласт, не повинна перевищувати масу пілота більше, ніж на 33 кг. За масу пілота приймається його вага в льотному комбінезоні й черевиках. Загальна злітна вага (вага пілота та спорядження, включно з пара планом), не повинна перевищувати максимальну злітну вагу , яка заявлена виробником параплана, на якому пілот приймає участь у змаганнях.
5.4. 6.5. Кваліфікаційна комісія має право перевіряти технічний стан спорядження учасника на придатність до польотів протягом змагань.

6. Програма змагань.
6.1. Змагання проводяться згідно:
- Спортивного Кодексу ФАІ,
- Розділу 7 Спортивного Кодексу ФАІ,
- Положення про змагання.
6.2. На змаганнях розігруються вправи:
 політ за заданим маршрутом на мінімальний час;
 гонка за заданим маршрутом;
 політ за трикутним маршрутом,
 політ на відкриту дальність по прямій або через ППМ,
 політ на дальність до цілі;
 політ на дальність до цілі з поверненням;
6.3. Формула нарахування очок проводиться за міжнародною системою GAP-2016. Підрахунок очок буде проводитися за допомогою програми FsComp, зняття результатів з GPS здійснюється за допомогою програми GpsDump.

7. Генеральний бріфінг
На генеральному бріфінгу публікується список учасників змагань, вибирається Рада пілотів (Task committee) та формується кваліфікаційна комісія.
Рада пілотів обирається з 3-5 пілотів- учасників змагань,які готують та визначають польотне завдання на кожен день. Спортивна комісія формується з членів Ради пілотів, головного судді та директора змагань.

8. Протести, скарги та коментарі.
Учасники змагань мають право подавати скарги та коментарі директору змагань або головному судді в усному або письмовому вигляді протягом 2-х годин після опублікування попередніх результатів. Щодо очевидних математичних помилок, немає потреби подавати письмову скаргу, в такому випадку усна скарга буде задоволена.
Протести подаються учасником змагань в письмовому вигляді директору змагань або головному судді протягом 2-х годин після опублікування попередніх результатів з внесенням грошового збору у розмірі 100 грн. Поданий протест головний суддя або директор змагань подає його на розгляд спортивної комісії. Рішення спортивної комісії по протесту головний суддя або директор змагань оголошують на наступному брифінгу, але не пізніше 24 годин з моменту подання протесту. Якщо протест задовільняється, то грошовий збір повертається подавачу протесту, в іншому випадку грошовий збір залишається у розпорядженні організаторів.

9. Умови проведення змагання.
9.1 Змагання вважаються розіграними, якщо відбулося не меньше одного залікового туру маршрутних польотів.
9.2 Тур вважається розіграним, якщо 10% учасників перелетіли L0 і всім учасникам була надана можливість стартувати.
9.3 На змаганнях використовується старт "Відкрите вікно".
9.4 Постановка вправи здійснюється Радою пілотів .
9.5 Дистанційні результати учасників визначаються тільки по GPS.
9.6 У всіх випадках спортсмен реєструється у судді на старті про виліт та заповнює картку посадки або повідомляє про посадку суддів телефоном, СМС.

10 Правила проходження маршруту.
10.1 Проходження маршруту повинне бути підтверджене за допомогою навігаційних приладів GPS. Умови контролю за допомогою GPS: В GPS повинні бути занесені координати старту, ППМ, посадкових площадок, які даються суддівською колегією. Для підтвердження результатів польоту в пам'яті приладу повинен бути записаний трек польоту з мінімум 10 хвилинами після старту, 10 хвилин до й після проходження ППМ та10 хвилин до посадки.
10.2 ППМ вважається пройденим, якщо GPS зафіксував точку в циліндрі, радіус якого визначеий у польотному завданні.
11 Покарання, штрафи, протести.
11.1 ГСК змагань може застосовувати наступні покарання:
 штраф від 20 % до 100 % очок від результату туру;
 анулювання результатів туру;
 відсторонення від змагань.
11.2 Спортсмен, що порушив порядок на старті, фініші або здійснив дії, які порушують інтереси інших учасників, неспортивну поведінку отримує офіційне попередження, а при повторному порушенні піддається штрафу.
11.3 За порушення встановленого регламенту польотів, порушення правил безпеки польотів, спортсменові анулюється результат туру, а при повторному порушенні пілот відсторонюється від змагань.
11.4 При подачі протесту спортсмен платить внесок - 100 гривень. Якщо протест не задоволений, внесок не повертається.

12 Заходи щодо забезпечення безпеки польотів.
12.1 На передпольотній підготовці обумовлюються зони ширяння біля старту й напрямок спіралі в цих зонах на даний льотний день.
12.2 При вході у висхідний потік поза зоною старту пілот зобов'язаний виконати ту ж спіраль, що й попередній пілот, незалежно від розбіжності по висоті.
12.3 Пілотам необхідно дотримуватися встановлених правил розходження в повітрі.
12.4 Наявність захисного шолому й рятувального парашута обов'язкові.
12.5 Кожний спортсмен відповідає за своєчасну підготовку до польотів і забезпечення безпеки під час польотів, а також за вибір місця посадки й саму посадку.

13 Результати змагань та нагородження переможців.
13.1 Переможець та призери змагань нагороджуються кубками, медалями, дипломами та цінними призами
13.2 Організаторами змагань і спонсорами можуть засновуватися призи за окремі результати й досягнення.
13.3 Переможець та призери в національному заліку визначаються серед пілотів, які мають українське громадянство, за результатами в загальному заліку змагань.

Директор змагань СТРУК Микола Іванович